Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Cena Ď v Karlovarském kraji

V roce 2011 jsem měl tu čest podpořit nápad moderátora Richarda Langera, rozšířit již tradiční celostátní Cenu Ď také do Karlovarského kraje. Letos se zde tedy předávala již podruhé a já měl možnost zasáhnout do velice náročného výběru ze všech nominovaných. K mé veliké radodti si cenu převzal můj favorit Občanské sdružení rodičů a přátel děti s postižením Karlovy Vary. Cena byla předána na jevišti divadelního sálu v Domě kultury v Ostrově v rámci Klášterních slavností. A právě zde jsem přednesl následujících několik vět ...

V první řadě bych chtěl říci, že si velice vážím možnosti být u zrodu regionální ceny Ď v Karlovarském kraji. Minulý rok jsem se zúčastnil finále v Národním divadle. Jako jeden z aktérů jsem stanul na pódiu před takřka plným hledištěm. Pro mě jako pro muzikanta a ředitele Domu kultury to byl obrovský zážitek, za který bych Ti chtěl, Richarde, ještě jednou moc poděkovat. Ale to nebyl nejsilnější dojem večera. Ten večer byl plný příběhů neskonalé obětavosti, dobroty, lidskosti a lásky. Je těžké hodnotit, který dobrý skutek je velký, který větší a který úplně největší. Jsem přesvědčen, že důležitá je každá maličkost, která zmírní bolest a posune svět k lepšímu. Každý takový skutek zaslouží dík a Cena Ď může být velice dobrou inspirací.

 

 

 

 

Autor: Marek Poledníček | úterý 22.5.2012 23:38 | karma článku: 5,61 | přečteno: 345x
  • Další články autora

Marek Poledníček

Podnikavost - to je, oč tu běží!

V poslední době mě zaujaly dvě zprávy. V první řadě fakt, že sousední Německo je venku z krize, a že na jeho účtech přebývá asi 212 mld. €.

29.9.2013 v 22:10 | Karma: 9,42 | Přečteno: 562x | Diskuse| Ekonomika

Marek Poledníček

Nechátrá jen Kyselka - čas běží také Císařským lázním

V posledních měsících se takřka veškerá mediální a politická pozornost ohledně záchrany kulturních památek soustředila na Lázně Kyselka. Cílem mé poznámky není tyto snahy zlehčovat nebo jinak kritizovat. Naopak i já jsem připraven v rámci svých možností záchranu těchto objektů podpořit.

10.10.2012 v 0:58 | Karma: 10,21 | Přečteno: 655x | Diskuse| Ostatní

Marek Poledníček

Pivovarské sklepy jako další lákadlo pro turisty

Koncem května tohoto roku se uskutečnilo pracovní jednání ostrovského zastupitelstva. Na programu byla mimo jiné budoucnost pivovarských sklepů, které se nacházejí v bezprostřední blízkosti Posvátného okrsku.

5.9.2012 v 22:45 | Karma: 5,43 | Přečteno: 590x | Diskuse| Cestování

Marek Poledníček

Farmářské trhy - cesta nebo slepá ulička?

V posledních letech se živě rozvíjí nová tradice farmářských trhů. Pod širým nebem se čeští zemědělci snaží uspokojit zájemce o kvalitní a zaručeně čerstvé potraviny. Mezi obvyklé zboží patří uzeniny, ovoce a zeleniny, drůbež, mléčné výrobky a mnohé další.

5.7.2012 v 6:52 | Karma: 18,92 | Přečteno: 1857x | Diskuse| Ekonomika

Marek Poledníček

Přiblížil se konec českých lázní…?

Město Ostrov leží mezi světoznámými lázeňskými městy Karlovými Vary a Jáchymovem. Léčebné lázně navracejí pacientům zdraví, prodlužují jejich aktivní věk a v neposlední řadě zaměstnávají několik set obyvatel města Ostrova. Lázeňská zařízení v posledních dvou letech vzdorují radikálním úsporám zdravotních pojišťoven. Pro menší lázně však může být likvidační nová vyhláška ministerstva zdravotnictví, která by měla vejít v platnost na podzim tohoto roku.

21.6.2012 v 23:27 | Karma: 20,90 | Přečteno: 1880x | Diskuse| Karlovy Vary

Marek Poledníček

Mají si kandidáti parlamentních stran přispívat na volební kampaň?

V těchto dnech mě v médiích zaujala zvláštní zpráva. Dva kandidáti ODS do krajského zastupitelstva v Karlovarském kraji odstoupili ze svého místa na kandidátce. Jako důvod uvedli, že byli nuceni přispět vysokou finanční částkou na volební kampaň.

1.6.2012 v 22:41 | Karma: 9,20 | Přečteno: 708x | Diskuse| Politika

Marek Poledníček

Politické tažení Karolíny Peake

V posledních dnech byla zaregistrována tzv. platforma Lidem Karolíny Peake. Přestože toto politické uskupení neprošlo žádnými volbami, má své ministry a dokonce vicepremiérku vlády. V poslední době mě zvedla ze židle zpráva o tom, že paní Karolína Peake má dokonce na starost zrušení několika ministerstev. Obávám se, že u nás je dnes možné úplně všechno.

31.5.2012 v 0:38 | Karma: 26,75 | Přečteno: 1613x | Diskuse| Politika

Marek Poledníček

Jáchymovské peklo je stále aktuální

Nejsem pravidelným návštěvníkem pietních akcí. Se zájmem a dojetím však pravidelně sledují ceremoniál předávání státních vyznamenání v Den české státnosti. Mojí oblíbenou akcí je setkání politických vězňů v Ostrově a v Jáchymově. Tuto akci navštěvuji pravidelně a velice rád. Z počátku jako divák nadšený ze společenských změn, v dalších letech jako kameraman ostrovské kabelové televize a později jako doprovod a zástupce předsedů a místopředsedů KDU-ČSL. V letošním roce jsem poprvé měl tu čest vystoupit sám za sebe, jako předseda krajského výboru KDU-ČSL v Karlovarském Kraji.

25.5.2012 v 20:09 | Karma: 16,33 | Přečteno: 1385x | Diskuse| Politika

Marek Poledníček

Být či nebýt na seznamu Unesco?

V posledních měsících jste mohli zaznamenat zvýšené úsilí o využití hornické minulosti Krušných hor pro rozvoj cestovního ruchu. Koncem dubna byla v jáchymovské Královské mincovně podepsána strategická dohoda mezi Karlovarským a Ústeckým krajem o společném postupu při zápisu hornických památek na seznam světového kulturního dědictví Unesco. O tento zápis usilují Boží Dar, Jáchymov, Abertamy, Horní Blatná, Krupka a Měděnec. Tuto možnost mělo také město Ostrov, ale zastupitelstvo ji na podzim roku 2011 (až na tři zastupitele jednohlasně) odmítlo.

22.5.2012 v 20:16 | Karma: 7,76 | Přečteno: 776x | Diskuse| Ostatní

Marek Poledníček

Ostrovské kulturní léto aneb zábava za 300

V letošním roce se uskuteční první ročník Ostrovského kulturní léta, v rámci kterého vystoupí řada umělců, z nichž někteří už v Ostrově koncertovali. A to v rámci různých akcí zcela zdarma nebo se cena vstupného pohybovala okolo sto koruny.

22.5.2012 v 19:15 | Karma: 8,42 | Přečteno: 829x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1018x
Jmenuji se Marek Poledníček, je mi 47 let, jsem ženatý a mám dvě děti. Jsem zastupitelem města Ostrova a 16 let jsem působil ve funkci ředitele Domu kultury v Ostrově byl jsem u zrodu ostrovské kabelové televize.